Klantenservice

Klantenservice

Het hele jaar door kan u genieten van onze 5% korting op elke aankoop. Deze korting wordt bijgehouden in ons electronisch systeem, zodat na 5 bezoeken de totaal opgespaarde korting direct verrekend wordt. (Dit geldt echter niet op promotie’s, speciale acties of aquariums en meubels)

Klantengerichtheid, service en kwaliteit dragen wij hoog in het vaandel.

Hoewel er op de markt veel verschillende merken en producten bestaan, kiezen wij ervoor om enkel kwalitatieve merken in ons gamma op te nemen. Daarom vindt u bij ons niet ALLE producten, maar eerder een selectief uitgekozen assortiment.

Blijkt dat iets niet voorradig is, of u wenst een andere kleur, vorm of lengte, dan kunnen we dit voor u opzoeken en bestellen (zonder meerkost).

Hoewel wij enkel hoogwaardige merken verkopen, die zich onderscheiden door hun hoge kwaliteit en betrouwbaarheid, kan een defect nooit uitgesloten worden.
Door een goede kennis van onze producten en door onze eigen technische dienst zorgen we ervoor dat de oorzaak van het defect snel opgespoord wordt.

Aangezien wij over een grote voorraad reserveonderdelen beschikken, kunnen wij de meeste storingen vaak snel verhelpen. Sommige artikelen moeten echter aangevraagd worden, maar deze wachtperiode proberen wij zo kort mogelijk te houden.

In geval van een onherstelbaar defect waarbij het product naar de fabrikant moet worden gestuurd, trachten wij u, in de mate van het mogelijke, te depanneren met tijdelijk vervangmateriaal.

Heeft u een product aangekocht bij ons, en is het defect binnen de wettelijke termijn en valt die defect onder garantie, dan zorgen wij dat dit product vergoed wordt. U krijgt maw hetzelfde product terug. Wenst u echter een ander product te kopen, en is de prijs hiervan hoger, dan betaalt u het verschil.

Heeft u een product aangekocht bij ons, maar kan u het bij nader inzien toch niet gebruiken om de één of andere reden. Dan doen wij de geste om het product terug te nemen (indien natuurlijk niet beschadigd, het opnieuw verkocht kan worden zonder verpakking, en de omruilingsvraag gebeurt binnen een termijn van 7 dagen.) U krijgt hiervoor een waardebon terug, die u voor onbeperkte termijn kan inruilen tegen goederen. Belangrijk: Bij dergelijke situaties geven wij geen geld terug.

Heeft u vragen over onze klantenservice, dan horen we het graag!